Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (16)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (12)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Захаренко С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Захаренко С. 
Засоби масової інформації як важіль у реалізації проблем родинного виховання [Електронний ресурс] / С. Захаренко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - № 21. - С. 235-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_21_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.027 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Захаренко С. 
Дитиноцентризм — провідна лінія в педагогічній спадщині О. А. Захаренка [Електронний ресурс] / С. Захаренко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 4. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 370.732 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Захаренко С. 
Педагогічні погляди О. А. Захаренка на родинне виховання [Електронний ресурс] / С. Захаренко // Рідна школа. - 2010. - № 3. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_3_6
Акцентовано увагу на педагогічних поглядах видатного українського педагога, академіка, народного вчителя СРСР, голови Творчої спілки учителів України О. А. Захаренка (який очолював колектив Сахнівської середньої школи Корсунь-Шевченківського району Черкаської області в 1960 - 1990 рр.) щодо пріоритетності родинного виховання. Зазначено, що як учений-практик О.А. Захаренко здійснив вагомий внесок в розроблення та реалізацію завдань родинного виховання, стверджував, що сім'я виховує свою дитину вже тим, що вона є: повна чи неповна, щаслива чи не дуже, сувора чи безталанна, відкрита чи відлюдна, що жодний громадський заклад не може розвинути дитині ті якості, які формує сім'я, що в школі, крім випадків крайньої духовної бідності батьків, уникали критикувати батьків (принцип: говорити про краще в сім'ях означає засуджувати погане). Виокремлено основні положення родинно-виховної діяльності у Сахнівській середній школі: турбота про здоров'я дітей, статус школи-родини, основа успіху - у тісній взаємодії школи, сім'ї, громадськості; повага до батьків, старших тощо; школа - генератор ідей; підтримання авторитету батьків, родичів в очах учнів; у школі дитина почувається затишно, як у батьківському домі, турбота про педагогічну культуру та високе моральне обличчя батьків, застосування шкільних засобів масової інформації, поєднання турботи та вимогливості й поваги до учня, узгодженість у діях і вимогах батьків і вчителів тощо.Акцентировано внимание на педагогических взглядах выдающегося украинского педагога, академика, народного учителя СССР, председателя Творческого союза учителей Украины А. А. Захаренко (который возглавлял коллектив Сахновской средней школы Корсунь-Шевченковского района Черкасской области в 1960 - 1990 гг.) относительно приоритетности семейного воспитания. Отмечено, что как ученый-практик А. А. Захаренко осуществил весомый вклад в разработку и реализацию задач семейного воспитания, утверждал, что семья воспитывает своего ребенка уже тем, что она: полная или неполная, счастливая или не очень, суровая или несчастная, открытая или замкнутая, что ни одно общественное заведение не может привить ребенку те качества, которые формирует семья, что в школе, кроме случаев крайней духовной бедности родителей, избегали критиковать родителей (принцип: говорить о лучшем в семьях означает осуждать плохое). Выделены основные положения семейно-воспитательной деятельности в Сахновской средней школы: забота о здоровье детей, статус школы-семьи, основа успеха - в тесном взаимодействии школы, семьи, общественности; уважение к родителям, старшим; школа - генератор идей; поддержание авторитета родителей, родственников в глазах учеников; забота о педагогической культуре и высоком моральном облике родителей, применение школьных средств массовой информации, сочетание заботы и требовательности с уважением к ученику, согласованность в действиях и требованиях родителей и учителей.The author analyzes thoughts of the famous Ukrainian pedagogue O. A. Zakharenko about organization of family education, and also shows his proposed and implemented principles of family education in 60 - 90 s of the XXth century.
Попередній перегляд:   Завантажити - 438.572 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Захаренко С. 
Педагогіка конкретної мети як провідний виховний метод у системі превентивного виховання О. А. Захаренка [Електронний ресурс] / С. Захаренко, О. Захаренко // Рідна школа. - 2011. - № 1-2. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_1-2_6
Теоретично обгрунтовано унікальність і дієвість розробленого і застосованого у діяльності Сахнівської середньої школи інноваційного виховного методу "педагогіки конкретної мети" О. А. Захаренка як альтернативи формальному копіюванню зарубіжних педагогічних систем у розвитку української освіти. Проаналізовано зміст поняття "педагогіка конкретної мети", сутністю якого є спрямування колективу на реалізацію передбачуваного кінцевого результату, який у подальшому досягається спільними зусиллями школи і громади, а також спільне використання результатів діяльності. Запропоновано авторське визначення методу "педагогіка конкретної мети". Охарактеризовано послідовні етапи реалізації означеного методу: висування ідеї, спільне розроблення стратегії, втілення ідеї на практиці. Розглянуто можливості застосування методу на двох основних етапах превентивної виховної роботи у Сахнівській середній школі: етапі ранньої та вторинної профілактики.Теоретически обоснована уникальность и действенность разработанного и примененного в деятельности Сахновской средней школы инновационного воспитательного метода педагогики конкретной цели. Поанализировано содержание понятия "педагогика конкретной цели. Предложено авторское определение метода. Охарактеризованы последовательные этапы реализации метода педагогики конкретной цели: выдвижение идеи, общая разработка стратегии, внедрение идеи на практике. Рассмотрена возможность его использования на двух основних етапах превентивной воспитательной работы в Сахновской средней школе: этапе ранней и вторичной профилактики.In the article it is for the first time proved uniqueness and effectiveness of developed and applied in the practice of Sahnivka middle school innovative educational method of pedagogic of real purpose.
Попередній перегляд:   Завантажити - 572.78 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Захаренко С. 
Формування громадянина-патріота у педагогічній системі О. А. Захаренка [Електронний ресурс] / С. Захаренко, О. Коваленко // Рідна школа. - 2013. - № 6. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_6_10
Розкрито погляди О. А. Захаренка на проблеми громадянсько-патріотичного виховання та проаналізовано діяльність очолюваного ним педагогічного колективу Сахнівської середньої школи з формування в учнів високих почуттів любові до землі, батьківщини, людини. Виокремлено значущі елементи системи громадянсько-патріотичного виховання, реалізованої академіком-практиком у 1960 - 1990-х рр.
Попередній перегляд:   Завантажити - 177.76 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського